środa, 16 kwietnia 2014

Hamburger i frytki!

Hej, tak! Dziś WOLOOOOOOOLOLOLONE!!!! Wreszcie <3.....co macie zamiar robić? Ja chcę polepić, dokończyć stare prace, może iść na zakupy :D. Uwaga! Już niedługo nowości - bransoletki! A oto brelok do samochodu robiony na specjalne zamówienie dla Kasi:






Trochę jest tych zdjęć :). A tu mała zapowiedź owych bransoletek:


18.04 BLOG MA ROCZEK!!! A 20.04 ROCZNICOWE ROZDANIE!!! Zapraszam!
Co myślicie o fastfoodowym zestawieniu ;-)?

P.S. Dzisiejsze imieninowe prezenty <3:

 Zestaw do robienie makaroników <3......i książka!

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękny breloczek, precyzyjnie wykonany. Ja w święta będę spaaaaaaać i niestety czytać lekturę :(
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga
    ( nie wpisuję adresu, bo nie chcę SPAMOWAĆ:)
    Hmmmm, makaroniki, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Frytki bardzo apetycznie wyglądają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne. :D
    Ile dalas za taki zestaw krysztalkow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest tak, że zestaw, tylko każdy był osobno kupywany :). Zapłaciłam 60 coś za 31 sztuk serduszek Svarowski ;-).

      Usuń
  4. Piękny ten zestaw, a frytki tak baardzo realistycznie wyszły ;D kurczę, zestaw do robienia makaroników.. też chcę! <3
    Zapraszam do mnie na candy :)
    http://fillkowe.blogspot.com/2014/04/pierwsze-candy-d.html

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!