niedziela, 13 kwietnia 2014

Dobrany duet, czyli ciasteczkowy potwór i ciasteczka

Hej, dziś znowu ciasteczkowy potwór, ale tym razem w zupełnie innej postaci....ciasteczka w bańce i potworek <3. Bardzo mi się podoba ten naszyjnik i muszę sobie zrobić drugi, bo ten poszedł do Julii na wymiankę ;-). Zapraszam:




I co myślicie? To jest właśnie sposób, którym robię potworka. Ah no tak, kilka dni temu pobiliście rekord wyświetleń w jeden dzień!


Bardzo Wam dziękuję!!! Miłych ostatnich godzin weekendu <3. Jeszcze tylko 3 dni SZKOŁY!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny :) podoba mi sie ta fiolka, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne <3
    Sama chciałabym umieć takie robić ;)
    Jeśli choć trichę lubisz czytać to zapraszam na mojego bloga:
    www.fantasymilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne są Twoje prace! Życzę dużo inspiracji! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!