wtorek, 8 kwietnia 2014

Cookie Monster ^.^

Hej, hej :). Ja tam u Was? Już niedługo wolne!!! 16 kwietnia (w moje imieniny) idziemy ostatni raz do szkoły :) - oczywiście przed świętami.....Trochę polepię w te wolne ;3. Sporo nauki teraz mam, bo został ok. 1 miesiąc pracy (chyba). Ostatnio zrobiłam takiego Cookie Monstera :):




 Te potworki zrobiłam jakiś miesiąc temu, ale teraz robię już trochę inny wzór :), zobaczycie niebawem :). Co o niech myślicie? Ah, no tak a takie babeczki z nutellą <3 zrobiłam w piątek:


Nutella była nadzieniem, a za pomocą wykałaczki zrobiłam takie esy floresy ;3.

Najlepiej smakowały na ciepło <3 <3 <3, nutella rozpływała się w ustach!


 No i nie mogło zabraknąć kakaowych (zabrakło mi nutelli, więc do ciasto dodałam kakao :D).
Mniam! Do następnego ;-).

P.S. Niedługo roczek bloga! Szykujecie się na dosyć spore rozdanie!

P.S.2 Zapraszam na 365 Project w zakładkach!


3 komentarze:

  1. Świetne monstery. :3
    Omg przydała by się u mnie taka osoba w domu jak ty co by robiła mi muffinki. :C haha xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, mam ochotę na takie babeczki. A twoje kolczyki są świetne. Może lubisz czytać? Jak tak to zapraszam na mojego bloga:
    www.fantasymilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!