czwartek, 3 kwietnia 2014

100 post = autorka bloga....Oto Ja!

Hej Wszystkim, dziś jest 100 post, więc chciałabym, żeby był on wyjątkowy....od jakiegoś czasu chciałam Wam się "przedstawić" :). Na początek troszkę formalności:

Bardzo, bardzo Wam dziękuję za to, że jesteście, czytacie, komentujecie i obserwujecie :).
Jestem dumna z tego, że założyłam tego bloga i, że wytrwałam w jego pisaniu....Troszkę nowych osób przybyło.....BARDZO WAM DZIĘKUJĘ!!! Przy okazji bardzo chciałabym podziękować sklepikowi "Kreatywny Stragan" :), za to, że mają "wszystko w jednym" <3

Więc, jestem Julia ;):
 

Oto kilka faktów o mnie:

1. Kocham śpiewać, choć nie zawsze wychodzi :).

2. Uwielbiam "Violettę" i nie wstydzę się tego ^^.

3. Moim największym marzeniem jest to, aby w przyszłości założyć swój malutki "biznesik" w postaci takiego sklepiku, w którym sprzedawałabym swoje słodkości (te jadalne i te nie), nazywał by się....Stragan Słodkości :D.

4. Nienawidzę (a raczej się boję) pająków i wszelkich owadów (ohyda!)

5. Nie lubię się kłócić, ale czasem tak wychodzi ;-).

6. Jak na razie mam swój pamiętnik "mentalny", ale mam to zamiar przelewać na papier :).

7. Chciałabym mieć prawdziwych przyjaciół, którzy by mnie zrozumieli, zaakceptowali mnie taką jaką jestem.....

8. Uwielbiam piec ciasta, ciasteczka, babeczki i wszystko co się tylko da, ale to już chyba wiecie ;).

9. Kocham bajki *.*

10. Tak jak każdy mam czasem problemy @-@

11. Nie chcę, żeby ktokolwiek uważał mnie za wroga, przeważnie jestem niegroźna :).

12. Jestem jakby to powiedzieć "miękka" czasem mam ochotę się po prostu wypłakać...

13. Codziennie kiedy biorę przysznic słucham muzyki ;3.

14. 4 lata mieszkałam w UK (Londyn)

15. W tej chwili języki, które "posiadam" w zanadrzu :): angielski, polski, hiszpanki (<3), francuski...

16. Chciałabym sama decydować o swojej przyszłości, w końcu to ja będę to "robić" przez całe życie

17. Jestem, no cóż powiedzmy otwarcie małym tchórzem , bo bardzo się wstydzę jakiś "większych" performensów.

18. Uważam, że nawet z wrogiem mogę się zaprzyjaźnić

19. Miło mi jest kiedy ktoś ma do mnie zaufanie, można się przede mną wygadać :)

Spróbowałam w kilkunastu punktach opisać siebie i przedstawić się jaka jestem.
Jak widać jestem najzwyklejszą w świecie nastolatką.......Marzę o wyidealizowanym życiu :).

Macie jakieś pytania? Niedługo powstanie zakładka "O mnie"....Bardzo dziękuję!
Pozdrowionka.....



6 komentarzy:

  1. Gratuluję setnego posta! :)
    Mamy trochę wspólnego. Też uwielbiam bajki oraz śpiewać, choć nie do końca umiem.. :D Również nie jestem twardzielką i czasem z bezsilności zdarza mi się płakać. Chciałabym kiedyś nauczyć się francuskiego. ;)
    Tak, oglądałam Meridę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję setnego posta! :) Jejku jak ja bym chciała wytrwać tak długo, mam nadzieję, że mi też się uda :)
    Może nawiążemy współpracę? Jeżeli jesteś zainteresowana to więcej wiadomości na ten temat znajdziesz u mnie na blogu w zakłdace "współpraca". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 100 postów. Też uwielbiam Hiszpanię i jej język, więc zaprasza na mojego bloga o niej:
    mosaicoespana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Violettę!!
    to mój blog o tym serialu: fioletowavvioletta.blogspot.com
    Mam nadzieję że wygram Candy! :) :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!