sobota, 22 marca 2014

Pizza!

Hej, hej! Jak tam weekend? Ja wczoraj robiłam pizzę przez 3 godziny :). Wyszły dwie wielkie, każda 2 taste (dwu smakowa). Wyszły bardzo dobre pierwszy raz w życiu robiłam sama pizzę :-).  
A tymczasem nawiązując niedawno ulepiłam takową z modeliny:

A taką zrobiłam wczoraj (na zdjęciu wyszło niewyraźnie i jakby była spieczona, ale taka nie była ;3):
Zdjęcia z telefonu:



Ogólnie jestem zadowolona z pizzy (z modeliny) robiłam ją pierwszy raz i chyba nie jest tak źle :-).
Może chcielibyście na nią tutoriala? Pa :*

4 komentarze:

  1. Ale mi smaka narobiłaś XD ja poproszę tutorial :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent i to wielki, kiedyś zabierałam się do robienia czegoś z modeliny, ale nie wyszło:(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!