czwartek, 6 marca 2014

Kolejny breloczek - różowy i sercowy :)

Hej, jak tam leci? Bardzo Was przepraszam, za to, że tak rzadko ostatnio dodaję posty, ale i mi brak czasu i czasem ochoty. No nic, ale nie będę Was tu zanudzać swoim życiem :D. Zastanawiałam się ostatnio czy by Wam się nie ujawnić, żebym już nie pisała bloga anonimowo, bo szczerze mówiąc sama czasem się zastanawiam, kto jest po drugiej stronie komputera :). Dziś mam wam do pokazania mój już drugi breloczek - tym razem z serduchami <3:




Co o nim myślicie :)? Pozdrowionka :-*

P.S. Zapraszam tu:  http://life-of-inspirations.blogspot.com/2014/02/wiosenny-konkurs.html

Super szorty do wygrania! Idealne na lato!

4 komentarze:

  1. Fajny brelok. :D
    Mnie zazwyczaj ciekawią osoby, których blog bardzo mi się spodobał i na szczęście te osoby piszą co nie co o sobie. :D Reszta bloggerów mnie nie interesuje. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny. :3
    Chętnie bym Cię poznałam bardziej :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!