środa, 26 marca 2014

"Galaretowata" wsuwka :D i ciacho

Hej, hej :-). Jak tam? Mieszana coś ta pogoda *.* ciepło, deszcz, gorąco, zimno.....Będę szczera: nie chce mi się dziś pisać, więc oto wsuwka - galaretka :-).




A taki pyszniutki jabłecznik upiekłam kilka dni temu :-). Z nutką cynamonu <3





Mniam *.* Co myślicie o wsuwce??? Kocham galaretkę <3!

A tak na marginesie: SUPER WAŻNE!!!

Więc moje gimnazjum 60 bierze sobie udział w zabawie Lecha Poznań, do wygrania zwiedzanie stadionu, itp....wg super sprawa potrzebne są LAJKI do tego zdjęcia na fejsie ;3.

 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151960091877061&set=a.10151959992492061.1073741862.9790302060&type=1&theater

A to jest to zdjęcie! Lajkujcie zdjęcie na tej stronie w linku, a nie udostępnienia!!!


 Kto lajkuje - będę mega wdzięczna, bardzo nam na tym zależy ;-). Brakuje na ciut do 1# miejsca!!!


7 komentarzy:

  1. Super, ja to mam wyczucie, wchodzę na bloggera tu 55 sek temu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam zdjęcie :)
    Jabłecznik pewnie przepyszny.
    Mam do ciebie pytanie bo zawsze się zastanawiałam z czego się robi te galaretki? Bo z modeliny chyba nie? Mam nadzięję że odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli byś dobrze poszukała to byś znalazła :). Galaretka jest zrobiona z modeliny ;-).

      Usuń
  3. Masz dryg do wypieków, ja tam tylko takie drobnostki piekę, ale zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!