niedziela, 30 marca 2014

Ciasteczkowa epidemia!!!

Hej, hej :). Witam Was w to ładne południe ;-). Jest wspaniała pogoda. Zaraz jadę na działkę, oczywiście uczyć się, bo jutro sprawdzian z biologii :(, a potem fotki kwiatków, które rosną no i oczywiście odpoczynek ;). Wczoraj byłam w Empiku kupić troszkę modeliny, bo mi zabrakło, oczywiście najpotrzebniejsze kolory :). Dlaczego ciasteczkowa epidemia ?!? Ostatnio ulepiłam takie oto ciacho, z którego powstał naszyjnik:


A tak wyglądał przed zaszynaszyjnikowaniem :D (tak wymyśliłam to ;D)


A takie owsiane ciacha upiekłam wczoraj:

Rodzaj #1:


Takie mini puciu puciu :):


Zwykłe z czekoladą.

I rodzaj #2:



Ze śliwkami :). Dla babci......

Jak Wam się podoba to niejadalne ciacho? Pozdrowionka ^.^

3 komentarze:

  1. Świetny naszyjnik ♥ :)

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny. :3
    Takie inne ciasteczko niż na innych blogach. :3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!