piątek, 14 marca 2014

Broszka - rogalik z czekoladką :)

Hej, hej :). Jej jaka dziś piękna pogoda! Słychać jak ptaszki ćwierkają i świeci słońce, aż mam tak dobry humor, że <3! Mam ochotę tańczyć i śpiewać :D. Dziś chcę Wam pokazać broszkę w postaci rogalika z czekoladą - trochę go spłaszczyłam i nawet wyszło ok :).


A takie oto  fondant czekoladowe zrobiłam jakiś czas temu :):



Mniam! I jak wam się podoba broszka? Dziś była tak piękna pogoda, to zrobiłam nowe zdjęcia biżu i mam teraz super nowe tło, które bardzo mi się podoba :D.

4 komentarze:

  1. Piękna

    http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutka ta broszka. :3 U mnie wczoraj też było pięknie, a dzisiaj to nawet spadł lekki śnieg. :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszła, a tym fondatem czy jak to tam się nazywa narobiłaś mi niezłego smaka ;)

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Bardzo ładne ja chciała bym umieć tak robić!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!