sobota, 1 lutego 2014

Zakupy w Kreatywnym Straganie :)

Hej, hej :-). Dziś przychodzę do Was z zakupami z Kreatywnego Straganu <3. Tak więc, oto całość:





Oto gratisy, jakie dostałam :-):


I wszystko razem <3:


 I to z czego jestem mega zadowolona:


Supeeer kolor - koniakowy (idealny do wypieków):





I najlepsze na koniec - miśki są super mięciutkie, piękne kolorki i idealne na breloki lub naszyjniki:

!!!POLECAM!!!

No i to by było na tyle :), do napisania <3.

P.S. Wejdźcie na ten sklep bo na prawdę warto ^.^ >kilk<
P.S.2. Zapraszam na Candy: u Modelinowe Słodkości >klik<
oraz u Duperelki Domi: >kilk<
i tu: u Jeeverelly >klik<

9 komentarzy:

  1. Wooow ile rzeczy *_* I jakie gratisy :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, kocham oglądać paczuszki. Koniakowego jeszcze nigdy nie miałam, a już od dawna mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no pozazdrościć ;-) Ale gratisów rzeczywiście dużo
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog <3
    Obserwuję + mam nadzieję że odwdzięczysz się tym samym i przy okazji zapraszam na Candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy i gratis *,*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Nie wiem czy mogę ale zapytam . Ile Pani zapłaciła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam od razu na pani - Julia ;-). Zapłaciłam prawie 160 zł.

      Usuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!