piątek, 28 lutego 2014

Tort czekoladowo - śmietankowy......

Hej, hej...jak tam? Wreszcie weekend :). Dziś nie będę się rozpisywać, tylko przeproszę za to, że tak rzadko teraz dodaję post, ale nie mam czasu, a jeśli pojawi się choć krótka wolna chwila - odpoczywam :). Dziś mam wam do pokazania zestaw tortowy. Powiem tak: z naszyjnik nie jestem zbytnio zadowolona -.- a kolczyki mi się nawet podobają :).




To oświetlenie +.+ jak teraz patrzę to muszę więcej ćwiczyć.....pozdrowionka :-).

P.S. Ile pączków zjedliście wczoraj? Ja 2 ;-D.

4 komentarze:

  1. Całkiem fajnie wyglądają. :D
    Ja pożarłam cztery i się zasłodziłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah ah! ciasto czekoladowe! pyszności!;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!