czwartek, 6 lutego 2014

Pierwszy brelok - bardzo czekoladowy :)

Witam was w dzisiejszy wieczorek :). Ja się właśnie szykuję, pakuję i inne duperele robię w sprawie jutrzejszego wyjazdu :-). Muszę wstać o 3 rano! To się nie dzieje, ale warto :). Rozkoszne 9 dni w moim drugim miejscu na Ziemi - Londynie. Mieszkałam tam przez 4 lata mojego życia :D. O 5 rano musimy się stawić na lotnisku, żeby o 6.10 opuścić Polskę.....O ile nie będzie problemów ;-).
Dziś chcę Wam pokazać pierwszy w życiu zrobiony przez mnie brelok, np. na klucze :):



Myślę, że na żywo wygląda lepiej :-p. Jak wam się podoba? I tu uwaga! ZASKOCZENIE! Pralinki pachną orzechem laskowym <3 <3 <3.
No nic idę, pa :).

P.S. Zauważyliście nowe tło? Takie w kratę jaka jest na blogu :). Chociaż nie zdziwiłabym się jeśli nie, bo dziś światło tak kiepskie, że tragedia!

5 komentarzy:

  1. Kreatywny stragan kusi mnie właśnie tymi aromatami. Pachnące wisiorki, brzmi nieźle, prawda?
    Mimo wszystko muszę ustąpić miejsca pachnącym pralinkom, to jest jeszcze lepsze! Oczywiście znalazła się wspaniała babeczka, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny! Babeczka i pralinka po prawej najlepsze :)
    I oczywiście zazdroszczę wyjazdu do Londynu, też bym chętnie pojechała ;3
    http://fillkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda ten breloczek. :D
    Tylko trochę widać kratkowe tło. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki :)
    Miłego pobytu w Londynie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wyjazdu! ;3
    Słodki brelok, a jak jeszcze pomyślę, że pachnie... *.*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!