środa, 19 lutego 2014

Lollipop na palcu :)

Hej :-). Jak Wam minęły ferie? Mnie odlotowo, wczoraj wróciłam z Londynu i dopiero dziś wstawiam niestety post :(, wczoraj byłłłłłłam mega zmęczona :D. Przez ferie nic nie ulepiłam, ale się nadrobi. Za tydzień mam drzwi otwarte w szkole muszę się przygotować, bo z koleżanką będę prowadzić "kawiarenkę kinową" ;-). W Londynie kupiłam kilka przydatnych rzeczy do mojej twórczości myślę, że wstawię posta ze zdjęciami :). No, to trochę popisałam teraz zdjęcia lizaczka :):



Jak wam się podoba :)? Do następnego posta :).

2 komentarze:

  1. Ładnie się prezentuje :D Zostałaś nominowana do LBA http://modelinowyswiat.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!