wtorek, 4 lutego 2014

Lód - guma balonowa ;3 i ustanowiony rekord!

Cześć. Jak wam mijają ferie? Mi super. Jestem właśnie po kolędzie. Wczoraj spotkałam się z Olą, a jutro z Natalią (wymianka). Przygotowania do wyjazdu trwają, a pogoda coraz lepsza ^.^, dziś chcę Wam pokazać prezent dla Ani za zrobienie szablonu <3. Sama wymyśliła pomysł zawieszki loda z gałką o smaku gumy balonowej :).
Bardzo przepraszam za jakość:




I jak Wam się podoba? Chciałam wam bardzo podziękować, bo w sobotę ustanowiliście rekord liczby wyświetleń w JEDEN DZIEŃ <3, (zrzut robiony w niedzielę). Jestem ciekawa jaki będzie następny.


Bardzo dziękuję <3. Dzięki właśnie czemuś takiemu mam chęci :-). Do następnego posta ;3!

5 komentarzy:

  1. Ładny lodzik ;3
    Fajny blog więc dużo wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj, móój <3
    Jaki śliczny :3

    Gratulacje tak świetnego wyniku :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!