sobota, 11 stycznia 2014

Zupełnie nowy wygląd :D i czekoladki!

Hej, hej :-). To zacznę od najważniejszego - to co tak ukrywałam :-). Zupełnie nowy blog :-) - Znaczy się jego wygląd. Wszystko to zawdzięczam Ani i sobie :-), ale głównie Jej :-D. Ania stworzyła tło, logo, baner i nagłówek :-). Za co bardzo, bardzo dziękuje :-). Podstawowe pytanie: jak Wam się podoba? Mi baardzo <3. Tak więc oto moje logo:

Bardzo mi zależało na tym, aby było piknikowo, słodko i babeczkowo i oto jest!
Wystarczyło napisać! Oczywiście wszystko Ani wyjaśniłam i "wyrysowałam" i wspólnymi siłami doszłyśmy do tego! Brak słów <3.
A jak widać po banerze są tam trzy moje prace, z czego dwie widzieliście, a dziś pokazuję trzecią:

I co? Przy okazji zapraszam na bloga Ani: >klik< - cudeńka z modeliny!
Jak Wam się podoba nowy blog? Coś byście zmienili? Zauważyliście, że karty współpraca, itp. są animowane? Do napisania ^.^

3 komentarze:

  1. Wyglad bloga jest po prostu genialny...ja bym nic nie zmieniała:)
    słodkie czekoladki:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem tu uroczo się zrobiło. Gratuluję Ani dobrze zrobionej roboty.:D
    Czekoladki fajnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutki ten nowy wygląd no i... FIOLETOWY<3
    A czekoladki świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!