niedziela, 19 stycznia 2014

Wymianka z Olą :-)

Hej, hej, hej :). Jak Wam mija weekend, jak wiecie (lub nie) wczoraj spotkałam się z Olą. Przeprowadziłyśmy wymiankę, którą uważam za bardzo udaną :-). Ola również napisała o niej posta więc zapraszam ;-). Co by tu powiedzieć, spotkałyśmy się na herbacie, gadałyśmy długo, bo ponad 2 godziny, ale było super sympatycznie i planujemy już kolejne spotkanie <3. Tak jak mówiła Ola jestem gadułą :-D. Ok oto co dałam JA Oli:



Jak mówiłam, Ola zażyczyła sobie małe babeczki :). I oto są:









 A oto co dostałam od Oli:



Bransoletka od razu znalazła się u mnie na ręce <3.



I co myślicie o wymiance? Pamiętajcie jeśli będziecie zainteresowani współpracą - jestem otwarta!
Pozdrowionka :-*

2 komentarze:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!