sobota, 4 stycznia 2014

Świąteczne "podsumowanie" ;-D

Heyy :-). Jak Wam weekend leci? Mi fajnie - porządkuję sobie komodę, którą kupiłam kilka dni temu ;-). Jutro będę coś fajnego lepić dla Oli, bo szykuje się wymianka :-). Ok, tak jak Wam niedawno mówiłam - nie zdążyłam pokazać Wam wszystkiego co zrobiłam na świąteczne okazje więc oto kilka prac:


To serduszko (pierścionek) robione ręcznie bez żadnych foremek :-). A tu bombka:



Miałam tego wszystkiego więcej, ale już was tym nie będę zanudzać ;-D. Pora wkroczyć w "normalność". I jak wam się podobają?
Do następnego ;-*

3 komentarze:

  1. Same śliczności. :D A bombka jest szczególnie urocza. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierścionek serduszko jest świetny...i to jeszcze robiony bez foremek a wyszedł ci taki równy:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!