sobota, 25 stycznia 2014

O foremkach słów kilka :-)

Good morning :-). Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o foremkach używanych przez mnie. Od razu chcę również zaznaczyć, że PRAWIE WSZYSTKIE z moich prac wychodzą spod moich dłoni bez użytku "wspomagaczy" :-). Tak na prawdę to mam takie wzory, które są praktycznie niewykonalne do ulepienia, lub takie żeby zrobić kilka takich samych sztuk t.j spody babeczek. Tak więc oto kilka moich "przyjaciół":
 To są WSZYSTKIE silikonowe foremki, które posiadam:

Wcale nie używam wszystkich, najczęściej używam spodów do babeczek i gofra ;-),  no, a resztę to tak spordycznie :-). Ta biała jest zroooobiona przez mnie ;-D. OK, jadąc dalej oto WYKRAWACZKI:

Przeważnie używam wszystkich (tych największych - najrzadziej).
I wszystko razem:

I tak podsumowując nie uważam, że używanie foremek to coś złego, bo chyba każdy kto robi w tej "branży" chce, aby jego praca wyszła jak najlepiej ;-). Ale też jednocześnie jest przy tym frajda :-).

Co myślicie o takich postach? Macie jakiś pomysł na tutoriala?
Pozdrowionka ^.^

2 komentarze:

  1. Lubię takie posty :3 Ps: Świetne zdjęcia ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Foremka na spód babeczki *-* . Też chcę! :c
    Ja również lubię takie posty. :D A co do tutorialu, to nie mam pomysłu.. :/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!