poniedziałek, 20 stycznia 2014

Galaretka ;3

Hej, hej ^.^ co tam u Was? Dziś w Poznaniu szklanka na ulicach i przez to nie pojechałam do szkoły ><. Oh! Wiadomo - chodzi o nowe trasy tramwajów! I ten mróóóóz! U was też tak jest? Aż mnie ciary przechodzą :). Ja teraz poluję na maszynkę do makaronu......Dziś chcę Wam pokazać galaretkę, a raczej dwie:





Ta czerwona (truskawkowa) to moja PIERWSZA więc proszę o wyrozumiałość, za to ta cytrynowa lepiej wyszła nie? Ta przeźroczytość jest lepsza na żywo :-).
Jak wam się podobają? Do napisania!

P.S. Jak wam się podobają piosenki i kursor? ;-*
P.S.2 Macie jakieś pomysły na weekendowego tutoriala?

3 komentarze:

  1. Cudne *-*
    Oba pierścionki podbiły moje serce <3
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili na candy.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że nie lubię galaretki, nosiłabym :3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!