środa, 29 stycznia 2014

Co to jest millefiori?

Siemka ;3. Co tam? Ja siedzę od dziś w domu, bo jestem przeziębiona.....ale na szczęście to końcówka tygodnia :-). Muszę się wyleczyć do ZERA, bo za 9 dni jadę do Londynu <3. Szczerze mówiąc nie mam co Wam pokazać, ani zbytnio z czego lepić. Dziś wstawiam posta o millefiori, pewnie niektórzy z was się zastanawiają co to jest? No to millefiori jest to robienie takich oto patyczków:


No to są takie Fimo canes :). I np. oto fajny tutorial:


Tutorial pochodzi z tego bloga:
 http://modelinowa-muffinka.blogspot.com/2013/02/057-tutorial-na-patyczka-fimo-part-iv.html

Bardzo podziwiam osoby, które robią millefiori :-). Oto blog Oli, którą Wam już przestawiałam:
http://modelinowa-volie.blogspot.com/
 
Bardzo chciałabym zacząć lepić takie patyczki i może się uda? :-).
Niedługo posty wrócą do normy, oraz zapowiadam CANDY! W którym będzie do wygrania modelina :-). Pozdrawiam.


2 komentarze:

  1. Będziemy w weekend próbować Twoich sił :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dodałam banner u siebie, jest w zakładce "współpraca" :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!