wtorek, 14 stycznia 2014

Ciasteczkowy potwór :)

Hej, hej :). Co tam u was? Ja właśnie skończyłam robić lekcje.....jak ten czas szybko leci :-(.
Mam takie zaległości w lepieniu, że to się nie dzieje ><. Jedyny dzień, w którym moge lepić to piętek, przynajmniej w tej chwili. Z drugiej strony w piątek chcę odpocząć po ciężkim tygodniu. MASAKRA! A jeszcze Ola sobie zażyczyła kilka małych babeczek >.< muszę sobie jakoś dać radę :). No, a tak po za tym spoko <3. Dziś chcę Wam pokazać ciasteczkowe potwory, nad którymi długo pracowałam:

Jest różnica między tymi co kiedyś na blogu pokazywałam co? Jak Wam się podobają? Pozdrowionka :-*.
A ja idę się zajadać panna cotą, którą zrobiłam :-)

6 komentarzy:

  1. Urocze <3
    Kurczę, też bym coś polepiła ale oczywiście nawet w weekend nie mogę bo studniówka ;_;
    Ale ferie już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne potworki :)
    Przepraszam, że takie zadanie Ci postawiłam, ale raczej się nie obejdę bez babeczek :D
    Gratuluję panna cotty, jednak nie zazdroszczę, wolę babeczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaśne. Mają piękny kolorek. Są śliczne, chociaż ja wolę, jak mają oczka złączone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doceniam Twoją pracę i dlatego nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej szczegółów na moim blogu: http://pani-kredka.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!