środa, 8 stycznia 2014

Babeczka trzymadełko :-)

Hej......Jak wam mija szkoła? Jak to pod koniec semestru PEŁNO nauki :'-(. Sporo tego jest. Codziennie siedzę przy biurku i się uczę......Pocieszam to faktem, że ferie niebawem ;-).
Dziś chcę Wam pokazać babeczkę w postaci trzymadełka:




I jak wam się podoba? Macie jakieś pomysły na TUTORIALA?

P.S. Bardzo Was przepraszam za dalszy świąteczny wygląd bloga, ale mam problemy z innym komputerem, na którym WSZYSTKO miałam zapisane :-(. Ale pracuję nad tym ;-).

3 komentarze:

  1. Ooo słodkie <3
    Pomysł na totorial : naszyjnik z buteleczką , a w środku coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!