środa, 29 stycznia 2014

Co to jest millefiori?

Siemka ;3. Co tam? Ja siedzę od dziś w domu, bo jestem przeziębiona.....ale na szczęście to końcówka tygodnia :-). Muszę się wyleczyć do ZERA, bo za 9 dni jadę do Londynu <3. Szczerze mówiąc nie mam co Wam pokazać, ani zbytnio z czego lepić. Dziś wstawiam posta o millefiori, pewnie niektórzy z was się zastanawiają co to jest? No to millefiori jest to robienie takich oto patyczków:


No to są takie Fimo canes :). I np. oto fajny tutorial:


Tutorial pochodzi z tego bloga:
 http://modelinowa-muffinka.blogspot.com/2013/02/057-tutorial-na-patyczka-fimo-part-iv.html

Bardzo podziwiam osoby, które robią millefiori :-). Oto blog Oli, którą Wam już przestawiałam:
http://modelinowa-volie.blogspot.com/
 
Bardzo chciałabym zacząć lepić takie patyczki i może się uda? :-).
Niedługo posty wrócą do normy, oraz zapowiadam CANDY! W którym będzie do wygrania modelina :-). Pozdrawiam.


sobota, 25 stycznia 2014

O foremkach słów kilka :-)

Good morning :-). Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o foremkach używanych przez mnie. Od razu chcę również zaznaczyć, że PRAWIE WSZYSTKIE z moich prac wychodzą spod moich dłoni bez użytku "wspomagaczy" :-). Tak na prawdę to mam takie wzory, które są praktycznie niewykonalne do ulepienia, lub takie żeby zrobić kilka takich samych sztuk t.j spody babeczek. Tak więc oto kilka moich "przyjaciół":
 To są WSZYSTKIE silikonowe foremki, które posiadam:

Wcale nie używam wszystkich, najczęściej używam spodów do babeczek i gofra ;-),  no, a resztę to tak spordycznie :-). Ta biała jest zroooobiona przez mnie ;-D. OK, jadąc dalej oto WYKRAWACZKI:

Przeważnie używam wszystkich (tych największych - najrzadziej).
I wszystko razem:

I tak podsumowując nie uważam, że używanie foremek to coś złego, bo chyba każdy kto robi w tej "branży" chce, aby jego praca wyszła jak najlepiej ;-). Ale też jednocześnie jest przy tym frajda :-).

Co myślicie o takich postach? Macie jakiś pomysł na tutoriala?
Pozdrowionka ^.^

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Galaretka ;3

Hej, hej ^.^ co tam u Was? Dziś w Poznaniu szklanka na ulicach i przez to nie pojechałam do szkoły ><. Oh! Wiadomo - chodzi o nowe trasy tramwajów! I ten mróóóóz! U was też tak jest? Aż mnie ciary przechodzą :). Ja teraz poluję na maszynkę do makaronu......Dziś chcę Wam pokazać galaretkę, a raczej dwie:





Ta czerwona (truskawkowa) to moja PIERWSZA więc proszę o wyrozumiałość, za to ta cytrynowa lepiej wyszła nie? Ta przeźroczytość jest lepsza na żywo :-).
Jak wam się podobają? Do napisania!

P.S. Jak wam się podobają piosenki i kursor? ;-*
P.S.2 Macie jakieś pomysły na weekendowego tutoriala?

niedziela, 19 stycznia 2014

Wymianka z Olą :-)

Hej, hej, hej :). Jak Wam mija weekend, jak wiecie (lub nie) wczoraj spotkałam się z Olą. Przeprowadziłyśmy wymiankę, którą uważam za bardzo udaną :-). Ola również napisała o niej posta więc zapraszam ;-). Co by tu powiedzieć, spotkałyśmy się na herbacie, gadałyśmy długo, bo ponad 2 godziny, ale było super sympatycznie i planujemy już kolejne spotkanie <3. Tak jak mówiła Ola jestem gadułą :-D. Ok oto co dałam JA Oli:



Jak mówiłam, Ola zażyczyła sobie małe babeczki :). I oto są:









 A oto co dostałam od Oli:



Bransoletka od razu znalazła się u mnie na ręce <3.



I co myślicie o wymiance? Pamiętajcie jeśli będziecie zainteresowani współpracą - jestem otwarta!
Pozdrowionka :-*

wtorek, 14 stycznia 2014

Ciasteczkowy potwór :)

Hej, hej :). Co tam u was? Ja właśnie skończyłam robić lekcje.....jak ten czas szybko leci :-(.
Mam takie zaległości w lepieniu, że to się nie dzieje ><. Jedyny dzień, w którym moge lepić to piętek, przynajmniej w tej chwili. Z drugiej strony w piątek chcę odpocząć po ciężkim tygodniu. MASAKRA! A jeszcze Ola sobie zażyczyła kilka małych babeczek >.< muszę sobie jakoś dać radę :). No, a tak po za tym spoko <3. Dziś chcę Wam pokazać ciasteczkowe potwory, nad którymi długo pracowałam:

Jest różnica między tymi co kiedyś na blogu pokazywałam co? Jak Wam się podobają? Pozdrowionka :-*.
A ja idę się zajadać panna cotą, którą zrobiłam :-)

sobota, 11 stycznia 2014

Zupełnie nowy wygląd :D i czekoladki!

Hej, hej :-). To zacznę od najważniejszego - to co tak ukrywałam :-). Zupełnie nowy blog :-) - Znaczy się jego wygląd. Wszystko to zawdzięczam Ani i sobie :-), ale głównie Jej :-D. Ania stworzyła tło, logo, baner i nagłówek :-). Za co bardzo, bardzo dziękuje :-). Podstawowe pytanie: jak Wam się podoba? Mi baardzo <3. Tak więc oto moje logo:

Bardzo mi zależało na tym, aby było piknikowo, słodko i babeczkowo i oto jest!
Wystarczyło napisać! Oczywiście wszystko Ani wyjaśniłam i "wyrysowałam" i wspólnymi siłami doszłyśmy do tego! Brak słów <3.
A jak widać po banerze są tam trzy moje prace, z czego dwie widzieliście, a dziś pokazuję trzecią:

I co? Przy okazji zapraszam na bloga Ani: >klik< - cudeńka z modeliny!
Jak Wam się podoba nowy blog? Coś byście zmienili? Zauważyliście, że karty współpraca, itp. są animowane? Do napisania ^.^

środa, 8 stycznia 2014

Babeczka trzymadełko :-)

Hej......Jak wam mija szkoła? Jak to pod koniec semestru PEŁNO nauki :'-(. Sporo tego jest. Codziennie siedzę przy biurku i się uczę......Pocieszam to faktem, że ferie niebawem ;-).
Dziś chcę Wam pokazać babeczkę w postaci trzymadełka:




I jak wam się podoba? Macie jakieś pomysły na TUTORIALA?

P.S. Bardzo Was przepraszam za dalszy świąteczny wygląd bloga, ale mam problemy z innym komputerem, na którym WSZYSTKO miałam zapisane :-(. Ale pracuję nad tym ;-).

sobota, 4 stycznia 2014

Świąteczne "podsumowanie" ;-D

Heyy :-). Jak Wam weekend leci? Mi fajnie - porządkuję sobie komodę, którą kupiłam kilka dni temu ;-). Jutro będę coś fajnego lepić dla Oli, bo szykuje się wymianka :-). Ok, tak jak Wam niedawno mówiłam - nie zdążyłam pokazać Wam wszystkiego co zrobiłam na świąteczne okazje więc oto kilka prac:


To serduszko (pierścionek) robione ręcznie bez żadnych foremek :-). A tu bombka:



Miałam tego wszystkiego więcej, ale już was tym nie będę zanudzać ;-D. Pora wkroczyć w "normalność". I jak wam się podobają?
Do następnego ;-*