sobota, 14 grudnia 2013

Złote choinki :)

Cześć :-). Jak Wam mija weekend? Ja dziś miałam przedświąteczne porządki i będę później ozdabiać pokój ;-). Jak ja to mówiłam tydzień temu po upieczeniu modeliniaków? Aha! Tak, tak mamo będę lepić caluśki tydzień......I na tym się skończyło :-D. Miałam lepić w środę - ogarnęło mnie lenistwo, w czwartek - miałam PEŁNO nauki no, a piątek, wiadomo jak piątek - "odpoczynek po całym tygodniu". Dziś miałam lepić CALUŚKI dzień jak tydzień temu, ale nie myślałam, że tyle godzin będę sprzątać!!!!!! No i tak tydzień zleciał - jutro niedziela znowu pełna nauki. I jak to komu ma wystarczyć na wszystko czasu?!? Doba trwa zdecydowanie ZA KRÓTKO!!! No nic trzeba żyć dalej :-). Niedługo chcę zrobić jakieś spore "zapasy" półfabrykatów no, ale muszę jeszcze troszkę uzbierać $. Ok, koniec pisania - zdecydowanie za długi post :-D. Proszę oto dziś kolczyki złote, ozdobne choinki. STRASZNIE podoba mi się ten złoty kolor!!! Dziękuję za pokazanie mi go mamie Karoliny ;-).




I jak Wam sie podoba? BARDZO Was proszę o oglądnie i może komentowanie? innych postów. Piszę tak, ponieważ wiem, że często dodaję posty i rzadko kto patrzy na poprzednie ;-).
No chyba, że jeśli to nie podziała to będę dodawać posty rzadziej? Co o tym myślicie? Kto przeczytał cały post to gratuluję! Pa pa <3.


3 komentarze:

  1. :) ja też mam problem z brakiem czasu :/ ale modeliniaki świetne, bardzo gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. choineczki sa urocze...idealne na swięta:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja , ja przeczytałam! :D
    Cudne te choineczki *_* urzekły mnie :3
    Oj zapas by się przydał :>

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!