wtorek, 24 grudnia 2013

Wigilijny post i śnieżynka

Cześć, jak Wam mijają przygotowania do wspólnej kolacji? U mnie praca wrze, prezenty już pod choinką no i ta świąteczna atmosfera ;-). Bardzo mi zależało na tym by dzis wstawic posta :-). Tak więc specjalnie nie przedłużając:

Życze wam tego co najważniejsze w święta czyli zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt. Dobrego jedzonka, fajnych prezentów (choć pamiętajmy że nie to jest najważniejsze), no i tego, żeby w ten świąteczny czas spełniły się wasze najskrytsze marzenia ^.^

Szczerze mówiąc jestem troche zła na siebie, że wcześniej nie zaczęłam umieszczać na blogu prac świątecznych bo mam ich jeszcze kilka ><.
Chcę wam dziś pokazać taką sobie śnieżynke pierniczka z polewą ♥.
 I jak wam sie podoba? Wesołych świąt - Ho ho ho! No nic zmykam, bo zaraz będzie wieczerza :-).

3 komentarze:

  1. Śliczna polewa! Wesołych ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zapraszam do mnie http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/ i do udziału w ankiecie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!