czwartek, 12 grudnia 2013

Świąteczny pierniczek ; 3

Cześć.  Przepraszam, że troszke nie pisałam,  ale miałam drobne problemy z komputerem i miałam sporo nauki :-). Dobrze to tak: jak sama nazwa posta wskazuje rozpoczynam dziś święta oficjalnie na blogu! Od dziś, aż do końca przygotowań do świąt bedziecie musieli sie zadowolić światecznymi wyrobami :-). Dziś mam wam do pokazania chyba jeden z waźniejszych tematow świąt czyli pierniki - i tak ulepilam ich sporo w przeróżnych postaciach. Oto naszyjnik:





I co wam się podoba? Mam jeszcze tego sporo ;-).

P.S. przepraszam za jakość zdjęć, ale mam nowy komputer i muszę sobie ściągnąć jakiś fajny program :-).
No nic uciekam do spania ^^.

P.S.2 Oto mój mikołajkowy prezent ;3.

3 komentarze:

  1. Pierniczek genialny...
    Czekam na więcej:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowity pierniczek, zazdroszczę prezentu ^^

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!