poniedziałek, 30 grudnia 2013

Prezenty :)

Tak jak obiecałam - pokazuję swoje prezenty świąteczne (powtarzam nie chwalę się ;-D). Ok no to zacznę od najważniejszego czyli od..................PIEKARNIKA NA MODELINIAKI! Oczywiście nieużywany. Ja użyłam go pierwszy raz wczoraj i super szybko się rozgrzewa, a jaka oszczedność prądu!


No i do tego mikser ZELMER widzieliście go w poprzednim poście więc pobrałam zdjęcie z internetu bo nie chce mi się go wyciągać ><.


Do tego elektroniczna waga dotykowa (kuchenna) :-D.

No i jeszcze to:

T.j. zegarek CONVERSE, słuchawki SCULLCANDY, VANSY, iiiiiiii SUPER MEGA FAJNA książka z przepisami na wypieki!!!!! No i słodkie, ciuchy, kasa, itp.................A wy co dostaliście na święta?

4 komentarze:

  1. Swietne prezenty :3
    Ja dostałam książkę (biografie) ,grę komputerową , ciuchy ,słodycze ,pieniądze ,kubek i koraliki:)
    Szczęśliwego Nowego roku c:
    Pozdrawiam - Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenty ;) ja też dostałam mini piekarnik :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!