niedziela, 1 grudnia 2013

Pieczywko!

Cześć! Jak tam u Was? Robiliście już pierniczki na święta? Ja owszem i wyszło ich dużo, a jakie smakowite! Jak Wam się podoba świąteczny wygląd bloga? Dziś chcę Wam pokazać pieczywko czyli rogalik i bułeczka  w formie kolczyków :-). Sporo się namęczyła zwłaszcza z bułeczką :-).


No i oczywiście praca od piątku u mnie na biurku wre :-).


A wy zaczeliście już lepić świąteczne słodkości? Ja rozkminiam jak by tu ładnie pocieniować :-D.
Macie jakieś pomysły na poradnik/tutorial na bloga?
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Świetne pieczywka ! :)
    Nastrojowy wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląd bloga genialny....no i pieczywko świetne:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. same smakowite prace! zapraszam po wyróżnienie:) http://bazgroliwzorki.blogspot.com/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!