sobota, 21 grudnia 2013

Państwo Piernik ;-)

Hej! Jak tam krótkie wakacje? U mnie w domu już świąteczny nastrój - choinka ubrana, pokój ustrojony no to tylko czekac ;-D. Wczoraj mieliśmy wigilie klasową i było souper - dziękuję. Dostałam super prezenty od Olgi i Klaudii na pewno je Wam pokażę. A na razie zostawiam was z państwem Piernik ^^. Uwaga! o zdjęć wkradł się BROKAT :-D. To moje pierwsze pierniczki więc wybaczcie ;-). Kolejne wyszły o niebo lepiej, więc OK.




I jak wam się podobają? A oto jeden z prezentów od Olgi ;-).
Renifer ulepiony z masy solnej ^^. Bardzo mi się podoba. No nic uciekam leniuchować ;-).
Do następnego #.#

2 komentarze:

  1. Prześliczne pierniczki. :3
    Masosolny renifer taki wyluzowany. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie genialne pierniczki:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!