piątek, 27 grudnia 2013

Dziś moje urodziny...

Hej :). Tak, dobrze przeczytałaś/eś dziś są moje urodziny ^^. Stukła mi dziś 13-nastka ;-). Jak ten czas leci, bardzo fajnie dziś spędziałam dzień, piekłam kilka GODZIN tort urodzinowy, który wyszedł Pyyyyyyycha! Taki........czekoladowo śmietankowy :-D. Baaardzo się cieszę z prezentów gwiazdkowych - było ich dość sporo bo już w tym prezenty od wujków, cioć, rodziców i dziadków :-). Jeśli chcecie to Wam mogę kilka rzeczy pokazać ;-). Mówię od razu - nie chcę się chwalić, chcę się po prostu podzielić moją radością z Wami :-D. Jutro jadę do dziadków na działkę w ramach urodzin i  nie będzie mnie cały dzień......W niedzielę dodam posta ;-). Oto torcik:

BARDZO was przepraszam za jakość, ale zdjęcia robione na meeega szybko i przy kiepskim świetle. Z pewnością mogę was zapewnić, że w rzeczywistości tort wyglądał lepiej i był śnieżno biały i kolorowy ;-). A tak wyglądała dziś moja kuchnia ok. godziny 12 przy robocie tortu - mówię Wam to dopiero był początek :-D.
N
A na zdjęciu jeden z moich prezetów - czyli nowy mikser (ten stary - kiepsko się trzyma).
Czy jeszcze ktoś ma jakieś święto 27 grudnia? Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Najlepszego życzę, tort na pewno był smaczny, przynajmniej tak wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że tort był wart tych kilku godzin, bo wygląda na smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione sto lat!
    Chętnie zobaczę te twoje prezenty ;3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!