poniedziałek, 4 listopada 2013

Powalające i niepowalające ciasto :-)

Hej! Pzrepraszam, że kilka dni nie pisałam, ale jak wiadomo jestem chora (mam dość!). Dobra, ale przejdźmy dalej, jak u was kolejny tydzień? Jak Wam minął halloween? Niedługo mam zamiar lepić, bo na razie nie mam weny ><. Oki to przejdźmy do tematu, zaczniemy od tego zbyt niepowalającego ciasta z modeliny (charms):




I jakoś tak się złóżyło, że zrobiłam prawie takie samo, ale prawdziwe (powalające!):



Zrobione na imieniny mamy, które miała wczoraj :-). To ciasto jest po prostu POWALAJĄCE!!! Sernik na zimno z herbatnikami przekładany śmietankową masą, a na górze galaretka. Chyba w takim czasie, bez pieczenia, ani bez wielkich wydatków nie da się zrobić nic lepszego! Przepis wzięty z bloga    Spoon Of Taste. I co sądzicie o obu? Pozdrawiam!

2 komentarze:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!