czwartek, 14 listopada 2013

Piankowa zawieszka!

Heyyy! Jak tam u Was? Nie podoba mi się ta pogoda ><. Już niedługo śnieg, zima i....ŚWIĘTA!!! Nie mogę się doczekać! A już niedługo mam zamiar zrobić spore zakupy może w KREATYWNYM STRAGANIE. Czekam tylko na otwarcie! Ok, dziś mam Wam do pokazania piankową zawieszkę, ale wydaję mi się, że na 99% zmienię ją na naszyjnik, ponieważ uświadomiłam sobie, że przy kluczach lub komórce z łatwością się zbiję ><. Co o tym myślicie?




Do napisania!
P.S. Byliście już na mojej DaWandzie? Jak się podoba?
P.S.2 Zaprszam na fajny konkurs u ONLY MY FASHION STYLE - >tutaj<

6 komentarzy:

  1. piankowa zawieszka...swietny pomysł...:)
    Muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka. Podoba mi się :)

    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w moim candy na hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega *.*
    Mogłabym zjeść :D

    http://ag-agaa.blogspot.com/ - obserwuje i licze na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawandę podziwiam sobie powoli :) Aż mi się słodkiego zachciało... znowu! ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!