czwartek, 28 listopada 2013

Kreatywny stragan :) - recenzja

Hej, dziś mam dla Was (mam nadzieję) coś ciekawego, czyli recenzje produktów sklepiku Kreatywny Stragan :-). Tak więc bierzmy się:

Oto całe moje zakupy, wydałam na nie trochę ponad 100zł  z przesyłką i absolutnie nie żałuję :-).
Jak na zdjęciu zakupiłam kilka kostek FIMO, FIMO liquid, szklaną bańkę, cyrkonię, sztućce i foremki :-). Do tego dostałam gratis w postaci pałeczek FIMO :-).

Foremki są bardzo dobrej jakości, zobaczymy jak wyjdzie w praktyce :-). Bańka wgl. super! Służy jakby jako kaboszon :-). Baaardzo ozdobna, a sztućce jakże stylowe! Z bardzo miłą chęcią wszystko wykorzystam :-). Przesyłka błyskawwwwiiiiiczna! Więc jeśli zależy na czasie - polecam!
A już niedługo pojawią się nowe modeliniaki z owych produktów :-). Fakt, faktem podczas zakupów wpadła drobna pomyłka - mianowicie pomylono jedną foremkę, ale jak się spodziewałam wyprostowanie niedogodności EKSPRESOWE! Na prawdę BARDZO, BARDZO POLECAM TEN SKLEPIK! A niedługo kolejne zkupy się kroją! Zapraszam: >klik<.
Już za niedługo święta - również na blogu! Będzie drobna niespodzianka no iiiii sporo świątecznych wyrobów. A propo wyrobów ostatnio w City Center kupiłam Macaroons Pyyyyycha!
P.S. Zapraszam do komentowania tego i pozostałych postów!

6 komentarzy:

  1. Świetne zakupy ;3
    Spróbowałabym takie macoroons :c mm .

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka świetne zakupy , od niedawna wykonujesz biżuterie i wyroby z modeliny więc mam pytanie co zakupilaś na początek ? Ile masz lat ? pozdrawiam i odpowiedz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam macaroony z siostrą ^^ Były super. ja też mam zamiar kupić tam rzeczy i z podobną ceną xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Szukam modeliniarek z Poznania w celu jakiekolwiek współpracy, byłabyś zainteresowana?
    Przepraszam, ze tak nie na temat, ale chciałam Cię o to zapytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy. : ) Śliczna jest ta kopułka. : )

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!