sobota, 9 listopada 2013

Kolczyki ciasteczka

Hejo! Jak Wam mija dłuuuugi weekend? Teraz robię przygotowania do Dawandy i wystawiam, bo mam nadzieję, że Dawanda zatwierdzi mój butik :-). Dzisiaj mam Wam do pokazania kolczyki sztyfty w postaci ciastek :-D. Mam teraz zamiar stopniowo udoskonalać moje umiejętności modleinowe ^^. Na dodatek niedługo poszerzę moją kolekcję półfarbykatów o kolejne kilka :-). Dobro proszę zdjęcia:




Aha i jeszcze mam pytanie połączone z prośbą: Napiszcie proszę w komentarzach co chcielibyście zobaczyć w następnych postach na blogu? Jakieś tutoriale, pokaz narzędzi, albo może co innego?

P.S. Niedawno kupiłam praskę do modleiny może chcielibyście się czegoś dowiedzieć?

3 komentarze:

  1. Świetne :3
    Ja lubię posty gdzie osoby pokazują swoje półfabrykaty itp :3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne kolczyki:) zapraszam na konkurs(biżuteria do wygrania-proste zasady) , pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ;3 gdzie kupiłaś te jakby to napisac korpusy ( patyczki) do kolczyków xD Bo wszędzie tego szukam i nie umiem znaleśc :c

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!