sobota, 5 października 2013

Techniczne zmiany i loooodziki!

Hej :-). Dziś są prowadzone zmiany na blogu i z góry przepraszam za "błędy techniczne". Myślę, że do końca weekendu MAX do poniedziałku blog wróci do normy, a w tym poście chcę Wam pokazać letniego lodzika, a raczej dwa, które przypomnią nam cieplutkie lato po, którym ani śladu ><.
Macie fotki:
To jest mój pierwszy lód (nie jest piękny bo pierwszy, ale każdy od czegoś zaczynał, nie?)



To lód number 2 zrobiony kilka dni później, który mi się zdecydowanie bardziej podoba ;-p.



Mniam! Jak wam się podobają? Właśnie wróciłam z WIELKICHHHH zakupów i zaraz będę wcinać obiad :-).
Pozdrawiam.

2 komentarze:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!