środa, 2 października 2013

Mój wielki powrót = tutorial na DONUTA + pokazik :-)

Hej, z góry przepraszam, że długo nie pisałam, wiem, że tutorial miał być kilka dni temu, ale ja na prawdę (żałuję) nie mam czasu!!!!!! :-(........aleee postaram się poprawić >< modeliniaki są upieczone, leżą i czekają na właścicieli, a tym czasem mam dla was dziś tutorial na DONUTA czyli amerykańskiego pączka, jeśli ktoś nie wie :-D. A drugą częscią posta będzie efekt tutoriala :-). ZAPRASZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Co potrzebujemy:

- kilka kolorów modeliny:
* kremowy lub inny na "ciasto" donuta
* kolor na polewę (ja mam miętowy) lub fimo liquid + dany kolor modeliny na polewę
(ja wybrałam tylko modelinę :-D)
* kilka różnych kolrów na "posypkę" lub jeden :-)
- igłę
- szpilkę/haczyk
- łańcuszek
- "Obcęgi"
- sczoteczka do zębów/butów
- słomka do zrobienia dziurki (można czymś innym)
- (opcionalnie) suche pastele: pomarańcz, żółty i brązowy (lub inny)

Oki to jedziemy:

1. Formujemy modelinę kremową w kulkę i spłaszczamy (lekko).

2. Robimy dziurkę słomką i nadajemy fakturę szczoteczką do zębów/butów.


3. Pastelę żóltą i pomarańczową ścieramy na kartkę.


4. Pędzelkiem nakładamy kolorki by nadać modelinie kolor "wypieczenia".


5. Efekt...........


6. Kolor modeliny na polewę najpierw: lepimy kulke potem spłaszczamy na MAXA!!!!!
(lub mieszamy fimo liquid z modeliną i nakładamy).


7. Nakładamy i igłą robimy takie "wgłębienia" przy dziurce.


 8. Dane kolory/kolor na posypkę wałkujemy na cieńko i ciachamy.


9. Nakładamy posypkę i wkładamy szpilkę.


10. Skrobiemy dodatkowy kolor pasteli bezpośrednio na donuta.


Pieczemy, lakierujemy i kończymy (wkładamy bigle/przypinamy łańcuszek).......TADAAAAAM!
Bardzo prosty tutorail w 10 punktach, oto efekty:



Ja jeszcze doczepiłam buteleczkę z takimi samymi cuksami :-).




No i to na tyle! Postaram się dodawać posty częsciej :-D.

P.S. A ja wczoraj pisałam etap szkolny Wojewódzkiego Konkursu Języka Angielskiego  i przeszłam dalej :-D. Podrawiam.


4 komentarze:

  1. Ładny pączuszek, tylko bym nie dodawała tej pasteli na koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tutorial ^^ Tylko zgodzę się z karolcią, ta pastela na wierzchu nie wygląda zbyt ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż każdy ma inny gust, a na żywo wygląda lepiej :-).

      Usuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!