wtorek, 29 października 2013

Czekoladowe muffiny

Hej :-). Dzisiaj wstawiam czekoladowe muffiny - te jadalne :-D. Szczerze mówiąc to już się przeżarłam tą czekoladą i przez najbliższy czas nic nie zrobie ;3. Muffinek ma w środku niespodziankę :-). Aha! Wiecie co najlepsze? Miało ich wyjść ok. 40, a wyszło 70!









Polane polewą czekoladową - i wcale nie są takie słodkie ;-). Właśnie zobaczyłam, że jestem uzależniona od emotek <3. A ja znowu chora - korzonki (rwa kulszowa) i infekcja gardła: nie mogę gadać - w moim przypadku to niewykonalne :-D, ale jest "+" będzie sporo modeliny do robienia :-).

Co wy na to, żebym zrobiła takie same, ale z modeliny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!