sobota, 19 października 2013

Czekoladowe brownie i długo wyczekiwany nagłówek :-).

Hej! Dziś pokazuję coś, co wczoraj upiekłam mianowiceie czekoladowe brownie! Robione tak na prawdę na spontana. Sytuacja wyglądała tak:

Mama dzwoni do mnie :Julia mam ochotę na czekoladowe brownie.
Ja: Ahaaaa ok.....
Mama: Zrobisz?
Ja: Ok,a co z produktami?
Mama: Się kupi :-D.

Czekoladowe brownie zrobiłam z przepisu z książki "Pyszne 25" Ani Starmach - polecam :-).
Oki oto "sweet focie":




 A te zdjęcia i tak nie oddają tej "czekoladowości"! Mniam!!!!!! Aha no....i jak Wam się podoba nagłówek? Z chęcią przyjmę uwagi, które będę mogła poprawić :-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!