czwartek, 31 października 2013

Pierścionek ciasteczko :-)

Hej - piszę właśnie z "kochanego" łóżka, mówię Wam masaaaaakra! Dziś Halloween i myślałam, że spędzę go lepiej później lepię i może ulepię dynię (tak wiem trochę późno), ale będzie na przyszły rok ><. Proszę bardzo:


 I co? A tak wg. to zdjęcia chyba są lepsze nie? Wystarczyło wyłączyć autokorektę! Hihi <3

wtorek, 29 października 2013

Czekoladowe muffiny

Hej :-). Dzisiaj wstawiam czekoladowe muffiny - te jadalne :-D. Szczerze mówiąc to już się przeżarłam tą czekoladą i przez najbliższy czas nic nie zrobie ;3. Muffinek ma w środku niespodziankę :-). Aha! Wiecie co najlepsze? Miało ich wyjść ok. 40, a wyszło 70!









Polane polewą czekoladową - i wcale nie są takie słodkie ;-). Właśnie zobaczyłam, że jestem uzależniona od emotek <3. A ja znowu chora - korzonki (rwa kulszowa) i infekcja gardła: nie mogę gadać - w moim przypadku to niewykonalne :-D, ale jest "+" będzie sporo modeliny do robienia :-).

Co wy na to, żebym zrobiła takie same, ale z modeliny?

poniedziałek, 21 października 2013

Babeczka :-)

Hej! Jak Wam mija nowy tydzień? Mi generalnie spoko, oprócz tego, że muszę się zacząć przygotowywać do konkursu z angielskiego :-D. Strasznie się cieszę, że już w piątek otwierają City Center!!!!!!!!! AAAA! Tam będzie Empik!!!!!!! Zajefajowo :-D. Dobra dzieś daję do pokazu babeczkę z kremem z silikonu :-).




I jak? Pozdrawiam!

P.S. Na blogu Julia's Factory jest mega rozdanie! >klik<

sobota, 19 października 2013

Czekoladowe brownie i długo wyczekiwany nagłówek :-).

Hej! Dziś pokazuję coś, co wczoraj upiekłam mianowiceie czekoladowe brownie! Robione tak na prawdę na spontana. Sytuacja wyglądała tak:

Mama dzwoni do mnie :Julia mam ochotę na czekoladowe brownie.
Ja: Ahaaaa ok.....
Mama: Zrobisz?
Ja: Ok,a co z produktami?
Mama: Się kupi :-D.

Czekoladowe brownie zrobiłam z przepisu z książki "Pyszne 25" Ani Starmach - polecam :-).
Oki oto "sweet focie":




 A te zdjęcia i tak nie oddają tej "czekoladowości"! Mniam!!!!!! Aha no....i jak Wam się podoba nagłówek? Z chęcią przyjmę uwagi, które będę mogła poprawić :-).

piątek, 18 października 2013

Gofry!!!! I widoczne zmiany!

Hej! Pierwsze co chyba zauważyliście chyba zmianę tła i szablonu? JAK WAM SIĘ PODOBA? Jeszcze zostało mi tylko logo :-). Jak widać eksperymentuję :-D. Oki to daję dzisiaj goferki:



I jak? Pozdrawiam.

czwartek, 17 października 2013

Candy w Frankowym zakątku!

Hej (znowu ><). Ruszył nowy sklepik www.przydasiowo.pl do, którego zapraszam oraz ruszyło przydasiowo!!!!!!!! Tamtaratamtamdam!!!!!!! Zapraszam: >Kilk<


No i przpominam o poprzednim poście z pojedynkiem!

Pojedynek!

Hej! To bardzo ważne tak więc proszę was o opinię jaki styl dla bloga?

Stary:


Czy taki?

 Oczywiście logo też będzie nowe :-). Proszę o wybór!

P.S. W tym drugim stylu to oczywiście dodam kilka rzeczy , zedytuję :-D.

środa, 16 października 2013

Wuzetki!!!

Hej ;-). Jak Wam mija tydzień? Mi generalnie oki poza tym, że jestem chora ><. Zapooooowiada się dłuuugi weekend w łóżku :-(. A no i jeszcze jedno zanim pokażę zdjęcia: Czy ktoś z Was chciałby u mnie coś zamówić? W piątek będę piekła kilka zamówień i się pytam :-). Dobra, a dziś wuzetki - moja pierwsza styczność z silikonem :-).....Już w następnych postach kolejne rzeczy!





Do następnego <3.
P.S. Jak Wam się podoba tło?

niedziela, 13 października 2013

Weekendowy ELMO!

Hej :-). Dziś się nie rospisuję, szczerze to nie mam weny ^^. Wiecie jak fajnie zaczynać weekend wiedząc, ze w poniedziałek nie trzeba iść do szkoły?!?!?!? Fajnie! Dobra zapraszam do obejrzenia:



Pa pa!

piątek, 11 października 2013

Donucik!

Hej! Dzisiaj znowu pokazuję donuta - no cóż nie jest piękny, bo próbowałam zrobić ładną polewę z kleju MAGIC, która fajnie wyglądała na początku, ale......no cóż ;3, dlatego przestrzegam was nie róbcie polew z kleju!!! Ale przynajmniej juz wiem....dlatego proszę o wyrozumiałośc ><



No i ten blogspot bez drobnego komentarza :-(. Jeszcze raz przepraszam za to tło i "logo", które jest oczywiście przelotne! Pozdrawiam.

wtorek, 8 października 2013

Lody, lody.......

Oj! Znowu lody, ale dziś w rożku, wczorajsze ciacha wyszły wspaniale :-) Oto fotki lodów:





No iiiiiiiiiiiiiiiii chiacha czekoladowe oczywiście :-)


Ciastek wyszło na prawdę DUŻO w tym dwa wielkie, które zrobiłam dla siebie i mamy :-D.
Jak Wam sie podoba wszystko?
P.S. Będzie mi miło jeśli jakoś pomożecie mi " rozpromować bloga" :-$. Przypominam, że po boku znajdziecie FB :-). Pozdrawiam.

poniedziałek, 7 października 2013

Słodka bransoletka :-D

Hej! Dziś mam Wam do zaprezentowania mix słodyczy w jednym czyli........słodziutką bransoletkę, szczerze mówiąc chyba na żywo wygląda lepiej ;-), a co do tych "mini" zmian to chyba jeszcze trzeba będzie troszkę poczekać bo blogspot nie chce współgrać :-(. Macie slodycze:







Bransoletka jest uniwersalna, a co do zdjęć to ten blogspot się chyba buntuję! Jak wszystko nie bawem wróci do normy pokażę ładne zdjęcia.....A co Wy na to żebym otworzyła zakładkę "Galeria"?
A ja idę piec ciasteczka czekoladowe.............Pozdrawiam. :-)

niedziela, 6 października 2013

Candy u Modeliniarki!

Hej chcę Was zaprosić na Candy do Modeliniarki do wygrania super na grody w postaci wyrobów!
ZAPRASZAM!!!!!!!!   >Klik<


sobota, 5 października 2013

Techniczne zmiany i loooodziki!

Hej :-). Dziś są prowadzone zmiany na blogu i z góry przepraszam za "błędy techniczne". Myślę, że do końca weekendu MAX do poniedziałku blog wróci do normy, a w tym poście chcę Wam pokazać letniego lodzika, a raczej dwa, które przypomnią nam cieplutkie lato po, którym ani śladu ><.
Macie fotki:
To jest mój pierwszy lód (nie jest piękny bo pierwszy, ale każdy od czegoś zaczynał, nie?)



To lód number 2 zrobiony kilka dni później, który mi się zdecydowanie bardziej podoba ;-p.



Mniam! Jak wam się podobają? Właśnie wróciłam z WIELKICHHHH zakupów i zaraz będę wcinać obiad :-).
Pozdrawiam.

czwartek, 3 października 2013

Pierścionek DONUT :-)

Hej, aukrat siedze sobie przed komputerem i se wstawiam posta......Ha! Dzis mam czas bo mam mało zadane! Chwała Panu!!!A dzisiaj mam dla Was donuta z polewą i posypką :-).

A tak wg. Macie jakieś ogólne uwagi do bloga?


Czy Blogger tylko mi psuje zdjęcia?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!


                             
Pozdrawiam :-DDDD