wtorek, 17 września 2013

Rogaliki, rogaliki.......

Hej! Na pewno zauważyliście, że coraz rzadziej wstawiam posty i coraz mniej pojawia się rzeczy z modeliny na blogu, jest to spowadowane tym początkowym, zawariowanym terminem szkolnym :-(. Teraz posty będą pojawiać się rzadziej, ale za to modeliny będzie (mam nadzieję) coraz więcej; zamówienia to spowodują :-). Dopiero w środę-czwartke będę piekła modeliniaki i potem będę jeszcze coś robić ostatnio rzadziej lepie  z powodu BRAKU WENY!!!! :-(. Żałuję, ale myslę , że będzie ta wena wzrastać ;-). Dzisiaj kolejny wypiek, a raczej wypieki czyli rogaliki z dżemorem i czekoladką :-):

Jak piekłam rogaliki były dwa rzuty, w drugim, mniejszym z samymi rogalami z dżemem- dżemor się troszkę wylał musiałam zrobić focię ;-).

Rogaliki z  czekoladką ^^.

i Koniec! Do następnego posta :-).

P.S. Przepraszam, że nie wstawiłam jeszcze tutoriala, ale nie mam czasu się zabrać :-).
P.S.2. Spadło komentowanie bloga czy mi się wydaję? :-)

2 komentarze:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!