wtorek, 3 września 2013

Czekoooooooolada!

Hej hej. Ja mam na prawdę pecha. Jak wiadomo poszłam teraz do nowego gimnazjum. A ja co? Siedzę w domu! To jest jakaś masakra! Od wczoraj mam gorączkę i ciągle do toalety chodzę ;3. Na szczęście poszłam na rozpoczęcie :-).  No i tak siedzę i siedzę i chyba będę robić coś z modeliny. Mam nadzieję, że chociaz w piątek pójdę do szkoły :-). Dziś buteleczki z czekoladą *.*




To nie prawdziwa czekolada ;-D. Baj baj!

P.S. Jak się czujecie po pierwszym dniu w szkole?

5 komentarzy:

  1. Dobrze ;Z) Oczywiście, pierwszego dnia już mierzyłam i jak szłyśmy z koleżanką to "kiciali" za nami xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły pechowiec z cb ^^' A czekolada jak prawdziwa O.o Fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!