sobota, 31 sierpnia 2013

Wyyyyyyniki CANDY!!!

Hej! Trochę póżno, ale ważne, że dziś - oto wyniki Candy!!! Oczywiście zrobiłam sesję zdjęciową:

1. Do Candy zgłosiło się 17 osób (cieszę się, że nie musiałam odwoływać :-D).


 2. Losowanie..............


 3. I UWAGA! UWAGA! Wygrywa............Olka!


Bardzo, bardzo gratuluję! Na pewno się cieszysz Olka! Za chwilkę napisze Ci maila! Pozostałym BARDZO dziękuję za udział i zapraszam na kolejne Candy, które mam nadzieje - niebawem się pojawi.
No cóż to ja znikam! Jeszcze raz bardzo dziękuję i gratuluję!

P.S. Losowanie było ABSOLUTNIE sprawidliwe - nikt mnie nie "przekupywał" czy coś!!!
;-)

6 komentarzy:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!