piątek, 30 sierpnia 2013

Warszawa i Candy!!!

Jak wiecie byłam w Warszawie - wczoraj, tak wiem miałam być w środę, ale kilka rzeczy się skomplikowało ^^. A tak wg Candy się skończyło, ale o tym jutro ;-). W Warszawie byłam z tata i jechaliśmy pociągiem w obie strony. Wstawałam o piatej rano, ale WARTO BYŁO! Warszawa to baaaardzo ładne miasto. Na początku byłam w Pałacu Kultury na 30 piętrze :-p. Dobra nie przedłużając oto zdjęcie:
























A tak wg. byłam w Złotych Tarasach (zdj. 1 od prawej - taka falista kopuła). O boże ile tam sklepów!!!!! MASAKRA! Byłam na Starówce i wgl. dłuuuuuuuuuuugo by opowiadać :-). Aha i jeszcze Bonus:

W Warszawie był taki sklep z ręcznie robionymi słodyczzami, oczywiście nie przeszłam koło niego obojętnie ;-). Oto tęczowy lizaczek! Jest dość spory :-D. Pa!

8 komentarzy:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!