czwartek, 1 sierpnia 2013

WAKACYJNE CANDY!

Hejo! Jak już wcześniej zapowiadałam CANDY! Pierwsze CANDY - jak to fajnie brzmi ;3.
Dobra przechodzimy do sprawy. Do wygrania super nagrody widoczne na zdjęciu:

Czyli wszelkiego rodzaju półfabrykaty, buteleczki, brokat, patyczki FIMO, pierścionek babeczka :-)
oraz słodki tajemniczy bonus. Oto szczegółowe zdjęcia:



Jak widać tematem przewodnim zostały wakacje i buźki :-). Wszystko jest oczywiście nowe ;3.

ZASADY CANDY:

1. Dołączamy do grona obserwatorów i lajkujemy na FACEBOOKU 
(Osoby nieposiadające bloga/FB tylko lajkują/obserwują!)
2. W komentarzach pod tym postem wyrażamy chęć wzięcia udziału w CANDY, 
wpisujemy adres e-mail, imię i pierwszą literę nazwiska oraz nazwę bloga ;-)
3. Dodajemy podlinkowany banerek na pasek boczny bloga widoczny poniżej:
(Osoby nieposiadające bloga udostępniają na Facebooku)
4. Chętni dodają notkę ;3.

Zgłoszenia do Candy zakończą się 30.08 o godzinie 12.00
Wyniki losowania ogłoszę 31.08

ABY CANDY DOSZŁO DO KOŃCA MUSI SIĘ ZGŁOSIĆ MIN. 15 OSÓB!!!

Także macie calusieńki miesiąc, aby się zgłosić. Mam nadzieję, że nie będę musiała odwoływac :-).
Jeśli masz pytania pisz: truemess@o2.pl
Serdzecznie zapraszam!!!

P.S. Paczkę wysyłam na własny koszt :-D.

20 komentarzy:

  1. Z chęcią bym się zgłosiła, ale niestety nie polajkuję bo nie mam FB. Czy mimo to mogłabym się zapisac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu wystarczy, że zrobisz wysztko z punktów poza FB :-)

      Usuń
    2. MIło mi to słyszec. W takim razie zgłąszam się.
      Obserwuję jako twórcza-ja
      Bannerek na mamswojemiejsce.blogspot.com
      mój mail: paula.szypuleczka@gmail.com

      Usuń
  2. Zgłaszam się :)
    email : madzia43212@interia.pl
    Lubię jako : Magda R.
    Obserwuję jako : Modeliniarka
    Blog : modelinowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. Myślałam,że już obserwowałam a tutaj ujawnia się moje roztrzepanie. No nic.
    Email: laila01@vp.pl
    Obserwuję jako: laila01
    Fb nie posiadam już od 2 lat :p
    blog: lailaraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No hej ;D Zgłaszam sie do tego ekstra candy ;3
    E-mail: missguziczek@gmail.com
    Obserwuje jako :MissGuziczek
    Like na fb dałam jako: Zuzia L.
    Bannerek na blogu: http://missguziczek.blogspot.com/
    Dodałam na blogu także notke ;3
    Fajnie by było wygrac....

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako koszmarek, baner umieściłam na samoistnie.blogspot.com
    Ania O aniakicek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie biorę udział :)
    adkank@wp.pl
    Ada T.
    handmadeowehobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcia wezmę udział w twoim candy...a nagrody są superowe wiec szkoda byłoby przegapic takiej superowej okazji:)
    moj e-mail to juliahalaszko1999@vp.pl
    Julka H (tak samo obserwuje)
    i blog to muliniane-cudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako Kate Z
    lubię na fb jako Kateclay
    jaspalice@gmail.com
    banner jest na www.kateclay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią zgłaszam się.
    Obserwuję jako mugi-chan
    na fb jako Karolina K.
    mail: mugikaro@wp.pl

    Banerek znajduje się na blogu niebieska-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Panna Modelinowa
    na fb nie lubię bo nie mam :(
    e-mail: greenvits@gmail.com
    Kamila Z

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Na facebook'u lubię jako: Weronika W.
    E-mail: werka0609@interia.pl
    Obserwuje przez bloglovin'
    Bloga nie posiadam :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się może choć raz się poszczęści?!
    Obserwuję jako:Weronika B.
    Mój blog to:
    truskaffka-tworzy.blogspot.com
    Na facebook lubię też jako Weronika B.

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Magnitudoa
    Nie mam FB
    e-mail: magnitudoa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Madzia :**
    E-mail: magda2772@interia.pl
    Baner: szczescie-z-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)

    Obserwuję jako: Olka
    e-mail: dydasek@onet.pl
    banner: http://modelinowa-kraina.blogspot.com/
    Na fb lubię jako: Aleksandra I.
    notka: http://modelinowa-kraina.blogspot.com/2013/08/twix.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się ;]
    obserwuję jako: Maya Art
    e-mail: artistic.handmades@gmail.com
    link do bloga: http://artistic-handmades.blogspot.com/
    na fb lubię jako: Maja C

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się z wielką chęcią :)
    Obserwuję jako: Wandosz
    Email: oliwiax8@wp.pl
    Link do bloga: oliwiax8.blogspot.com
    Na facebook'u lubię jako: Oliwia D


    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach..Noi proszę zapomniałam napisać e-mail ;)
    Ale ze mnie gapa xddd
    crazygirl-999@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!