piątek, 23 sierpnia 2013

Porównanie babeczek i LBA

Cześć ^^. Dzisiaj dwa tematy, ale zaczniemy od tego ciekawszego *.*, czyli.......porównania babeczek.
Zdjęcie pierwsze to moje pierwsze w życiu babeczki marchewkowe, a drugie to babeczka zrobiona niedawno:


I co? Jest różnica nie? A teraz kolejna nominacja do LBA (Liebsiter Blog Award) od truskaffka-tworzy.

Ok, oto 11 pytań (to moje 44) ;3:

1. Jak spędzasz wolny czas?

Lepię z modeliny, "siedzę na komputerze"......takie tam.

2. Masz jakieś zwierzę, jeśli tak to jakie?

Kotka.

3.Jakie jest twoje ulubione zestawienie kolorów?  

Miętowy-jasny róż, limonkowy-jasny żółty

4.Co zwariowanego chciałabyś zrobić w przyszłości?

Się zobaczy ;-).

5. Jaka jest twoja ulubiona roślina/kwiat?

Orchidea, róża "Julia".
6.Wolisz wielkie mrozy czy upały?

Mmmmmmroooozy!

7.Jaki sport lubicie najbardziej?

Siata!!!! <3

8.kim chcesz zostać w przyszłości(dlaczego)?

Fotografem/architektem/tłumaczem......   

9.Jakie jest twoje największe marzenie?

 Mieć to co jest najważniejsze.

10.Wolisz coś ręcznie zrobić czy iść do sklepu i kupić?

Zależy....

11. Wolisz wakacje spędzać aktywnie czy na kanapie?

Hmmm.....Szczerze? Nie mam pojęcia!

Dobrze to ja idę coś porobić! I jeszcz raz dziękuję! Aha na razie przepraszam, że nie wstawaim nic na Facebooka, ale są pewne zakłócenia z internetem i post na FB mi się nie chce załadować :-(.

2 komentarze:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!