poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Pianki!!!

Hej *.*. Dzisiaj pianki - dość znany motyw ^^. Kolor to róż i niebieski - nawet fajne <ta skromność>
Ja się nie mogę doczekać środy bo jadę na CAAAAŁY dzień do Warszawy! Coś tam zaczęłam lepić, kilka zamówień i zaraz się dalej biorę ^^. A tak wg. kilka postów temu powiedziałam Wam, że jeszcze coś muszę dokończyć na blogu, a to "coś" to - zmiana logo na bardziej ORYGINAL :-D i jakieś ładniejsze tło, bo tamto było "tymczasowe". To już wkrótce. A tak wg. jak się czujecie z myślą o tym, że wracamy do szkoły :'-0.......AAAAAA! Nie wierzę w to! Te wakacje za szybko minęły
<jak wszystkie po za tym> Dobra otototototo pianki wiszące kolczyki:





I tooooo wszystko! Myślę, że za kilka dni pojawi się jakiś tutorial ^^. Oki to paaa!


8 komentarzy:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!