środa, 14 sierpnia 2013

Nowe zakupki ;-)

Hej. No więc ostatnio zrobiłam OGROMNE zakupy na Allegro w Świeciekoralików, tak na prawdę paczkę dostałam w piątek, ale dopiero wczoraj dokończyłam zakupy :-). Wczoraj kupiła silikon, no i niedługo możecie spodziewać sie babeczek z "bitą śmietaną" i jakiegoś tutoriala :-). No dobrze chwalę się zakupami:

Część 1:

Wszelkiego rodzaju półfabrykaty - szpilki, zawieszki, zawieszki, buteleczki, sztyfty, broszki, 15 m łańcuszka, no i mini organizer. ;3

Częśc 2:

Silikon, końcówki do wyciskania silikonu, lakier FIMO, patyczki FIMO i na próbę kupiłam cztery modeliny ze świata koralików. Zobaczymy jak będzie :-). Aaaaaaaaaaaa......no i bym zapomniała klej do łączenia modeliny i innych materiałów z drewnem:

I wszystko razem:



Hehe dobre.....Tyle tego :-p. No jutro pewnie coś tam polepię, a w piątek przyjdzie mój nowy telefon!!!
Dobra to lecę, bo zaraz idę do arelgologa :-(. Baj baj!

8 komentarzy:

  1. Wow! Też się chyba zbiorę na jakieś mega zakupy :D Nawet nie wiedziałam,że świat koralików wystawia takie fajne rzeczy :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh <3 Zobacz sb polecamten sklep :-)

      Usuń
  2. świetne zakupy. Mam taki sam dekorator z tylkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuu łał ;3 Zazdroszczę takich zakupów.... Świetne są!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!