wtorek, 20 sierpnia 2013

Jajko i torcik rocznicowy ;-)

Hej!!! Dzisiaj kolejny mój wypiek, czyli tort czekoladowy zrobiony specjalnie na 32 rocznicę babci i dziadka :-).  No, ale oczywiście nie zabraknie wyrobu modelinianego ;3. Szczerze mówiąc to jajko sadzone zrobiłam już dawno, nie pokazuje żanych nowych wyrobów, bo dopiero je robię :-). No dobra to najpierw jajko z bekonem Kawaii - zawieszka:


I co? A teraz tort - nie zrażajcie się tą śmietanką która opadła, bo tort jechał 30 minut w aucie:


Mi się osobiście bardzo podoba - fajnie wygląda z góry, no, a jak smakuje <3. Do nastepnego posta!

7 komentarzy:

  1. Nominuję Cię do Liebster Blog Award. :)
    http://zaczarowane-miejsce.blogspot.com/2013/08/011-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba śniadanie i tort ( na pewno wspaniały w smaku ) i ja także nominuję Cię do Liebster Blog Award u mnie. :)

      Usuń
  2. http://lailaraa.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html - nominuję Cię. Cóż,musiałam Cię nominować. Jak bdsz miała za dużo to najwyżej zrezygnuj z mojego :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!