piątek, 9 sierpnia 2013

Buteleczki i Leoś

Hej no więc. Muszę Was przeprosić. Ostatnio nie mam weny do lepienia z modeliny. Nie wiem, to jest tak: Chcę lepić ale nie mogę z powodu braku weny i wszystko mi się psuję. Czasem mam chcęć żeby ze wszystkiego zrezygnować :-(. Dzisiaj buteleczki z lemoniadą, ale z limonki :-), oraz piaseczek z muszelkami z nad Bałtyku :-). Zapraszam do oglądania:




 No i mój Leonek "niuchający" Orchideę (czy jakoś tak :-D). No dobra mój kocurrrrro mały:

 Zjadła bym go na obiad <3:

No dobra....Wracam do dalszego obmyślania swojej weny :'-(.

4 komentarze:

  1. Buteleczki przecudne <3 I kot też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu ale zawsze mi się takie buteleczki podobały. Tylko ja to bym pewnie potłukła ^^' A pomysł z piaskiem i muszelką bardzo fajny. Taki wakacyjny :d

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!