sobota, 31 sierpnia 2013

Wyyyyyyniki CANDY!!!

Hej! Trochę póżno, ale ważne, że dziś - oto wyniki Candy!!! Oczywiście zrobiłam sesję zdjęciową:

1. Do Candy zgłosiło się 17 osób (cieszę się, że nie musiałam odwoływać :-D).


 2. Losowanie..............


 3. I UWAGA! UWAGA! Wygrywa............Olka!


Bardzo, bardzo gratuluję! Na pewno się cieszysz Olka! Za chwilkę napisze Ci maila! Pozostałym BARDZO dziękuję za udział i zapraszam na kolejne Candy, które mam nadzieje - niebawem się pojawi.
No cóż to ja znikam! Jeszcze raz bardzo dziękuję i gratuluję!

P.S. Losowanie było ABSOLUTNIE sprawidliwe - nikt mnie nie "przekupywał" czy coś!!!
;-)

piątek, 30 sierpnia 2013

Warszawa i Candy!!!

Jak wiecie byłam w Warszawie - wczoraj, tak wiem miałam być w środę, ale kilka rzeczy się skomplikowało ^^. A tak wg Candy się skończyło, ale o tym jutro ;-). W Warszawie byłam z tata i jechaliśmy pociągiem w obie strony. Wstawałam o piatej rano, ale WARTO BYŁO! Warszawa to baaaardzo ładne miasto. Na początku byłam w Pałacu Kultury na 30 piętrze :-p. Dobra nie przedłużając oto zdjęcie:
























A tak wg. byłam w Złotych Tarasach (zdj. 1 od prawej - taka falista kopuła). O boże ile tam sklepów!!!!! MASAKRA! Byłam na Starówce i wgl. dłuuuuuuuuuuugo by opowiadać :-). Aha i jeszcze Bonus:

W Warszawie był taki sklep z ręcznie robionymi słodyczzami, oczywiście nie przeszłam koło niego obojętnie ;-). Oto tęczowy lizaczek! Jest dość spory :-D. Pa!

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Pianki!!!

Hej *.*. Dzisiaj pianki - dość znany motyw ^^. Kolor to róż i niebieski - nawet fajne <ta skromność>
Ja się nie mogę doczekać środy bo jadę na CAAAAŁY dzień do Warszawy! Coś tam zaczęłam lepić, kilka zamówień i zaraz się dalej biorę ^^. A tak wg. kilka postów temu powiedziałam Wam, że jeszcze coś muszę dokończyć na blogu, a to "coś" to - zmiana logo na bardziej ORYGINAL :-D i jakieś ładniejsze tło, bo tamto było "tymczasowe". To już wkrótce. A tak wg. jak się czujecie z myślą o tym, że wracamy do szkoły :'-0.......AAAAAA! Nie wierzę w to! Te wakacje za szybko minęły
<jak wszystkie po za tym> Dobra otototototo pianki wiszące kolczyki:





I tooooo wszystko! Myślę, że za kilka dni pojawi się jakiś tutorial ^^. Oki to paaa!


piątek, 23 sierpnia 2013

Porównanie babeczek i LBA

Cześć ^^. Dzisiaj dwa tematy, ale zaczniemy od tego ciekawszego *.*, czyli.......porównania babeczek.
Zdjęcie pierwsze to moje pierwsze w życiu babeczki marchewkowe, a drugie to babeczka zrobiona niedawno:


I co? Jest różnica nie? A teraz kolejna nominacja do LBA (Liebsiter Blog Award) od truskaffka-tworzy.

Ok, oto 11 pytań (to moje 44) ;3:

1. Jak spędzasz wolny czas?

Lepię z modeliny, "siedzę na komputerze"......takie tam.

2. Masz jakieś zwierzę, jeśli tak to jakie?

Kotka.

3.Jakie jest twoje ulubione zestawienie kolorów?  

Miętowy-jasny róż, limonkowy-jasny żółty

4.Co zwariowanego chciałabyś zrobić w przyszłości?

Się zobaczy ;-).

5. Jaka jest twoja ulubiona roślina/kwiat?

Orchidea, róża "Julia".
6.Wolisz wielkie mrozy czy upały?

Mmmmmmroooozy!

7.Jaki sport lubicie najbardziej?

Siata!!!! <3

8.kim chcesz zostać w przyszłości(dlaczego)?

Fotografem/architektem/tłumaczem......   

9.Jakie jest twoje największe marzenie?

 Mieć to co jest najważniejsze.

10.Wolisz coś ręcznie zrobić czy iść do sklepu i kupić?

Zależy....

11. Wolisz wakacje spędzać aktywnie czy na kanapie?

Hmmm.....Szczerze? Nie mam pojęcia!

Dobrze to ja idę coś porobić! I jeszcz raz dziękuję! Aha na razie przepraszam, że nie wstawaim nic na Facebooka, ale są pewne zakłócenia z internetem i post na FB mi się nie chce załadować :-(.

wtorek, 20 sierpnia 2013

Liebster Blog Award

Hej! No więc wiem, że to juz dziś drugi post, ale NIESPODZIEWANIE zostałam nominowana do
Liebster Blog Award przez trzy osoby *.*. No to najpierw wyjaśniam co to jest:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Zabawa polega na wyróżnieniu 11 blogów i zadaniu im 11 pytań na które muszą odpowiedzieć. Wyróżniony blog przyjmując nominację odpowiada na pytania i sam wyróżnia kolejne blogi zadając im swoje własne pytania.Blog który został nominowany nie może wyróżnić bloga od którego dostał nominację.

A te trzy osoby to.....zaczarowane-miejsce lailaraa mamswojemiejsce

Oto nominowane przezemnie blogi (kolejność przypadkowa):

http://missguziczek.blogspot.com/

http://juliasfactory.blogspot.com/

http://beartful.blogspot.com/

http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/

http://ruziaa.blogspot.com/

http://sparkling-miniatures.blogspot.com/

http://uazu-nyan.blogspot.com/

http://life-of-modeline.blogspot.com/

http://modelindesign.blogspot.com/

http://modelinowyswiat.blogspot.com/

http://sweetmuffins-sweetmuffins.blogspot.com/

 

No dobra to jedziemy:

Pytania od  Zaczarowane Miejsce:

1. Jaką muzykę słuchasz?
- A to różnie hip-hop, jazz, pop.

2. Gdzie chciałabyś kiedyś pojechać?
Do Włoch.

3. Ulubiony kolor?
Limonkowy.

4. Jak zaczęła się twoja przygoda ze swoją pasją?
Zaczęło się od pewnej Pani, która sprzedawała swoje buteleczki na wakcjach 

5. Bez czego nie przeżyjesz?
Bez pasji ^^

6. Masz przyjaciela?
Jeszcze nie *.*

7. Jaki sport najbardziej lubisz?
Siatkę <3

8. Ulubiony smak lodów?
Cookies. XD

9. Jaki masz charakter?
Przyzwoity, ale umiem postawić na swoim ^^

10. Czy ludzie cię lubią?
Chyba tak ;-p

11. Co byś zmieniła w obecnym świecie?
Dałabym dach nad głową osobom, które go nie mają.


Teraz pytania od Lailaraa:

1. Czy masz jakieś dziwne przyzwyczajenia?

Tak ^^.  Kiedy się bardzo skupiam mam język na wierzchu.

2. Jaka była najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś? 

Bekłam w klasie XD.

3.  Ulubiona bajka z dzieciństwa?

Winx Club.

4.  Co chciałabyś w sobie zmienić?

Każdy jest niepowtarzalny i nic nie chcę zmieniać ;3.

5. Czego się najbardziej boisz?

Pająków - bleeeeeeee!

6. Gdybyś mogła być przez jeden dzień kimś sławnym... kto by to był ? :D

Patricia Kazadi? Spoooooro ich!

7.  Lubisz się wyróżniać z tłumu? 

Uwielbiam!

8. Najszczęśliwszy moment twojego życia?

Ojjjjj wiele ich było! Jeszcze nie wybrałam "tego jedynego momentu".

9.  Co doceniasz w ludziach?

Uczucia, charakter :-).

10. Jakie masz sposoby na nudę? 

Modeliniaki, komputer, przyjaciele <3

11.  Co byś zrobiła gdybyś wygrała w totka? ;)

Ojejejejejej! Ile tego by było! Na pewno zainwestowałabym w modeliniaki, może jakaś przeprowadzka?


I ostatnia osoba - Mamswojemiejsce:

Boisz się szczurów?

No pewnie!

Grasz na jakimś instrumencie nerwy nie są wliczane?

Trochę się na gitarze uczę.

Podasz datę swoich urodzin?

27 grudnia 2000r.

Jak spędziłąś wakacje?

Superowo - najpierw morze (Dąbki), niedługo do Warszawy na CAAAŁY dzień!

Masz psa?

Nie, ale kotka owszem *.*

Od kiedy prowadzisz bloga?

Od 18 kwietnia 2013r.

Masz jakieś fobie?

 PAJĄKI i inne latające stworzenia.

Ulubiony kolor?

Limonkowy <3

Ulubiony blog?

Natajka, Modelindesign, Artful, SweetMuffins......I wiele, wiele innych. Wiem, że miał być jeden no, ale co ja mogę XD.

Co ci się podoba a co nie u mnie na blogu?

Fajne posty, miła atmosfera, nie bardzo podoba mi się szata graficzna :-).

Grasz w gry?

No pewnie ;3.

 

OK! Teraz moje pytania:

1. Podoba Ci się mój blog?

2. Dzięki czemu/komu robisz to co robisz? 

3. Czego się boisz najbardziej?

4. Ulubiony kolor?

5. Bez czego nie możesz żyć?

6. Lubisz naleśniki?

7. Co chcesz osiągnąć w życiu?

8. Ile masz lat?

9. Jesteś tolerancyjnym człowiekiem?

10. Jesteś melomanem?

11. Boisz się pszczół? 

 

Dziękuję i mam nadzieje, że choć część się zgłosi! Pzdr. 

Jajko i torcik rocznicowy ;-)

Hej!!! Dzisiaj kolejny mój wypiek, czyli tort czekoladowy zrobiony specjalnie na 32 rocznicę babci i dziadka :-).  No, ale oczywiście nie zabraknie wyrobu modelinianego ;3. Szczerze mówiąc to jajko sadzone zrobiłam już dawno, nie pokazuje żanych nowych wyrobów, bo dopiero je robię :-). No dobra to najpierw jajko z bekonem Kawaii - zawieszka:


I co? A teraz tort - nie zrażajcie się tą śmietanką która opadła, bo tort jechał 30 minut w aucie:


Mi się osobiście bardzo podoba - fajnie wygląda z góry, no, a jak smakuje <3. Do nastepnego posta!

środa, 14 sierpnia 2013

Nowe zakupki ;-)

Hej. No więc ostatnio zrobiłam OGROMNE zakupy na Allegro w Świeciekoralików, tak na prawdę paczkę dostałam w piątek, ale dopiero wczoraj dokończyłam zakupy :-). Wczoraj kupiła silikon, no i niedługo możecie spodziewać sie babeczek z "bitą śmietaną" i jakiegoś tutoriala :-). No dobrze chwalę się zakupami:

Część 1:

Wszelkiego rodzaju półfabrykaty - szpilki, zawieszki, zawieszki, buteleczki, sztyfty, broszki, 15 m łańcuszka, no i mini organizer. ;3

Częśc 2:

Silikon, końcówki do wyciskania silikonu, lakier FIMO, patyczki FIMO i na próbę kupiłam cztery modeliny ze świata koralików. Zobaczymy jak będzie :-). Aaaaaaaaaaaa......no i bym zapomniała klej do łączenia modeliny i innych materiałów z drewnem:

I wszystko razem:



Hehe dobre.....Tyle tego :-p. No jutro pewnie coś tam polepię, a w piątek przyjdzie mój nowy telefon!!!
Dobra to lecę, bo zaraz idę do arelgologa :-(. Baj baj!

piątek, 9 sierpnia 2013

Buteleczki i Leoś

Hej no więc. Muszę Was przeprosić. Ostatnio nie mam weny do lepienia z modeliny. Nie wiem, to jest tak: Chcę lepić ale nie mogę z powodu braku weny i wszystko mi się psuję. Czasem mam chcęć żeby ze wszystkiego zrezygnować :-(. Dzisiaj buteleczki z lemoniadą, ale z limonki :-), oraz piaseczek z muszelkami z nad Bałtyku :-). Zapraszam do oglądania:




 No i mój Leonek "niuchający" Orchideę (czy jakoś tak :-D). No dobra mój kocurrrrro mały:

 Zjadła bym go na obiad <3:

No dobra....Wracam do dalszego obmyślania swojej weny :'-(.

wtorek, 6 sierpnia 2013

Karpatka i słodkie lizaczki ;p

Hejo!!!! No więc muszę się pochwalić, bo w piątek robiłam karpatkę pierwszy raz i wyszła pysznie!!!!
Karpatka z kruchym ciastem i masą waniliową w środku, posypana cukrem pudrem!!! Mmmm....pycha!
Oto fotki:



I co? Słodkie? A teraz lizaczki zrobione jakieś 2 tygodnie temu :-):



Podobają się? Przypominam o candy: >Klik<. Do następnego!

czwartek, 1 sierpnia 2013

WAKACYJNE CANDY!

Hejo! Jak już wcześniej zapowiadałam CANDY! Pierwsze CANDY - jak to fajnie brzmi ;3.
Dobra przechodzimy do sprawy. Do wygrania super nagrody widoczne na zdjęciu:

Czyli wszelkiego rodzaju półfabrykaty, buteleczki, brokat, patyczki FIMO, pierścionek babeczka :-)
oraz słodki tajemniczy bonus. Oto szczegółowe zdjęcia:



Jak widać tematem przewodnim zostały wakacje i buźki :-). Wszystko jest oczywiście nowe ;3.

ZASADY CANDY:

1. Dołączamy do grona obserwatorów i lajkujemy na FACEBOOKU 
(Osoby nieposiadające bloga/FB tylko lajkują/obserwują!)
2. W komentarzach pod tym postem wyrażamy chęć wzięcia udziału w CANDY, 
wpisujemy adres e-mail, imię i pierwszą literę nazwiska oraz nazwę bloga ;-)
3. Dodajemy podlinkowany banerek na pasek boczny bloga widoczny poniżej:
(Osoby nieposiadające bloga udostępniają na Facebooku)
4. Chętni dodają notkę ;3.

Zgłoszenia do Candy zakończą się 30.08 o godzinie 12.00
Wyniki losowania ogłoszę 31.08

ABY CANDY DOSZŁO DO KOŃCA MUSI SIĘ ZGŁOSIĆ MIN. 15 OSÓB!!!

Także macie calusieńki miesiąc, aby się zgłosić. Mam nadzieję, że nie będę musiała odwoływac :-).
Jeśli masz pytania pisz: truemess@o2.pl
Serdzecznie zapraszam!!!

P.S. Paczkę wysyłam na własny koszt :-D.